Annons:
Etikettövrigt-och-ot
Läst 2234 ggr
LillyB
2012-01-22 00:59

OT: Insamling vanvårdad katt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är anledningen till att jag inte synts till så mycket på ett par dagar. En hund är också inblandad i detta men han har jag hittat ett nytt bra hem åt.

Denna katt behöver hjälp! Han blev utjagad från balkongen då ägaren impulsköpte en hund, katten föll 3 våningar ner i gatan och ägaren orkade inte gå ner och titta till den utan där blev han liggande tills jag kom. Han/hon är i akut behov av vård men ägaren ville inte veta av honom utan har skrivit över honom på mig, polisen kan bara avliva honom och djurhemmet får inte hjälpa till eftersom han hade en ägare då han hittades. Jag har inte råd att ge honom den vård han behöver så jag driver nu en stor insamling och har fått ett flertal bidrag, men fler behövs! Det som behövs är pengar till den akuta vården, övernattningen hos veterinären samt gips på benet. Han är helt frisk i övrigt, så bara han får detta så kommer han klara sig!

Vill du hjälpa till att ge denna kisse en chans? Sätt in en valfri summa på kontot nedan, eventuellt överblivna pengar går direkt till Sundsvalls Djurhem och katter i samma situation! Om du vill försäkra dig om att detta är säkert innan du sätter in pengar så är du välkommen att ringa mig på: 073-800 12 86.

Alla gåvor är värdefulla, stora som små!

Handelsbanken
Clearing.nr: 6349
Konto.nr: 531 522 458

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

Annons:
Loveradio
2012-01-22 05:51
#1

Stackars liten… Vad fint av dig att ta hand om katten! Hade jag inte varit pank (har bara 50 kr på kontot) så hade jag skänkt en slant.

Hoppas du får in pengar så det räcker :)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

myra82
2012-01-22 14:11
#2

hur mycket beräknas kostnaden till? Jag kan nog hjälpa till…

LillyB
2012-01-22 15:24
#3

#1: Tack, men jag gör bara det jag känner att jag måste. :)
Jag förstår! Är själv pank just nu men lyckades skrapa ihop en slant! :) Hoppas också det går! :)

#2: I början skulle det bli några tusen eftersom den bara behövde gips. Men nu tog de fler röntgenplåtar och en annan veterinär kollade och han ansåg att katten måste opereras pga lösa benbitar. Det skulle med helgens kostnader gå loss på 15.000:-. Det känns väldigt omöjligt, men folk har ringt mig från hela sverige och engagerat sig och tidningen ska skriva om insamlingen imorgon, så jag tänkte  att jag gör allt jag kan och lyckas vi inte går pengarna till Sundsvalls djurhem och katten får somna in. Men många bäckar små kan göra mycket! Vore jättesnällt om du ville bidra med en slant!

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

SamanthaJones
2012-01-22 19:55
#4

Har du lagt in detta på hittekatter? Där brukar de vara grymma på att hjälpa till! 

hade jag inte haft så många katter själv som jag betalar för så hade jag hjälpt till!

Du ska ha en STOR ELOGE som hjälper denna kisse! Det skulle finnas mer människor som du! <3

Vänligen

Sofia

 

Medarbetare på brukshundar

LillyB
2012-01-22 22:12
#5

#4: Tack för tipset ska göra det! :)

Åh, tack så mycket det värmer! <3 :') Och jag förstår att många måste prioritera sina egna djur och inte har råd att skänka pengar, men bara man håller tummarna och sprider insamlingen till vänner eller så så gör man ändå mycket! :)

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

Upp till toppen
Annons: