Annons:
Etikettdebatt-och-diskussion
Läst 2167 ggr
[Shackalen]
2013-10-18 21:19

Skit poliser! - Sköt hund

Annons:
Mischa
2013-10-18 21:44
#1

Kan vara bra med en tydligare rubrik(?)

≧◔◡◔≦

[Shackalen]
2013-10-19 13:22
#2

Tydligare?, Idiotpoliser kanske funkar bättre?

bandi43
2013-10-19 14:14
#3

Tyvärr blir det allt mer vanligt att vi ser Poliser med väldigt skjutglada som antingen provocerar eller även om situationen skulle kräva att vapen dras så är deras förmåga att sikta urusel där de utsätter andra för fara eller som detta fall solklart visar att de provocerar för att få lov att leka pang pang. Det är skrämmande att det är så pass enkelt att bli polis men även att ålder är så låg för ansökan till polisskolan. Att våra styrande inte inser att de skapar inte bara enskilda farliga situationer utan att svenska samhället tappar totalt tron på polisen och dess förmåga att lösa incidenterna med utan att de ger känslan att de inte håller tillbaka sanningen.De är också tyvärr blivit alltmer vanligt att de antingen ljuger eller sopar under mattan.

Mischa
2013-10-19 15:01
#4

#2 

Min tanke var mer: ett bättre beskrivande av länkens innehåll eller kompletterade information i inlägget.

Jag tittar inte på "anonyma" länkar, det finns säkert fler som hade velat veta mer om innehållet än den information rubriken ger, speciellt när det postas på flera forum.

≧◔◡◔≦

bandi43
2013-10-19 15:55
#5

Förstår ilskan som man kan känna inför situationer som detta.Men delar ovanstående att titeln skulle förtjäna en mer nyanserad titel.

Cazzos
2013-10-20 10:57
#6

Men herregud! Jag blir så upprörd när jag ser videon!

Jag har sett flera videoklipp på youtube när poliser (både i Sverige och utomlands) skjuter hundar som inte ens gör något. 

Varför inte använda elpistol om de nu är så himla aggressiva?

Jag tycker synd om Fredrik, han förlorade sina hundar helt i onödan. Som tur är så finns det bättre exempel av svenska poliser, så vi ska inte dra alla poliser över en kam här. Men poliserna i videon hade inte alla hästar i stallet, skulle jag säga. 🤦‍♂️


Annons:
vallhund
2013-10-21 01:10
#7

#6 Får svensk polis bära/använda sig av elpistol?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

db-2
2013-10-21 08:43
#8

#7 Nej

Cazzos
2013-10-21 20:31
#9

Får svenska poliser inte använda elpistol över huvudtaget? Konstigt!

Ska de utnyttja de pistoler de har så kan de väl använda elpistoler istället så att de inte tar död på oskyldiga individer.

Jag vet iallafall att amerikanska poliser använder elpistol. 🙂


Upp till toppen
Annons: