Annons:
Etikettallmänt
Läst 1363 ggr
Dexterr
7/15/14, 7:49 PM

Försäkring

Vilken försäkring är bäst för en Staffe? 
Har Agria till kinesen men de täcker hans tandproblem så har valt att stanna där. Ville annars ha Folksam, är de bra?

Annons:
NinniH
7/15/14, 8:22 PM
#1

Har bara personlig erfarenhet utav IF, då jag valde det till mina. Tyckte de täckte mest och hade även fördelen med fast självrisk. Sen är de väl kanske inte billigast, men vi har inte haft några problem när vi behövt nyttja försäkringen i alla fall.


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

Kalli
7/15/14, 8:24 PM
#2

Jag har Folksam, aldrig varit några problem hittills och då har jag utnyttjat dem ganska frekvent senaste halvåret.

vallhund
7/18/14, 5:37 AM
#3

Jag har haft Agria under alla år, aldrig några problem eller tjafs med ersättningar.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

oh-la
7/18/14, 9:12 AM
#4

jag har IF till både staffen och katterna. har aldrig behövt använda försäkringen till hunden än, men till katterna ochjag är verkligen supernöjd. efter min ena katt blev akut sjuk, med operation och grejer i två omgångar på väldigt kort tid och en totalsumma på runt 35 000 fick vi hjälp av dem, och det var aldrig några problem. hoppas detsamma för hunden om hon blir sjuk.

vallhund
7/18/14, 8:37 PM
#5

Jag kan väl säga som så, att de två sista hundarna var en klar förlust för bolaget, men det är så försäkringar fungerar, flera andra har aldrig behövt utnyttja försäkringen.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: