Annons:
Etikettbet-ende
Läst 2050 ggr
michancomm
9/1/14, 10:17 PM

sätta ihop två hanhundar?

Hej har en fralla(Sixten) på snart 10 år (i oktober) och min kille har en jäm hund.(cacko) 6år Och nästa år ska jag ju flytta till egen lägenhet med min kille och då vill jag att dom två ska kunna gå tillsammans utan bråk men Sixten är en elak kille mot andra han hundar… 😢 hjälp! Hur ska vi göra?

Annons:
Rafflan
9/1/14, 10:29 PM
#1

Rasta dem i koppel ihop, men se till så dem inte kommer åt varandra, prova låta dem nosa i koppel, funkar det inte skulle jag fortsätta rasta ihop och sen köpa gallermunkorg och prova släppa ihop dem lösa och vara beredd att sära på dem.

Man kan även prova släppa in frallan på jämntens "revir"?

Var försiktiga dock, då det är en sån storleks skillnad kan jämten skada frallan snabbt även om den inte tänkte skada utan bara ville markera.

michancomm
9/1/14, 10:56 PM
#2

Ja men cacko är jätte snäll mot allt o alla men bara säger ifrån men Sixten han biter :( o det finns ju special munkorg åt frallor men dom är väl svår att få tag i o kostar mycket?

vallhund
9/20/14, 9:16 PM
#3

#2 Det lär vara en kostnad du får ta.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Rafflan
9/21/14, 12:35 AM
#4

Ha boendet avdelat med en dörr då och hundarna på varsin sida, låt dem hälsa genom galler under uppsikt och rasta dem ihop i koppel och se om detta kan få dem att bli kompisar :)

redstaryena
10/27/14, 9:58 AM
#5

#2 det är dyrare med en veterinär kostnad. Sen är munkorg bra att ha i fall man nu är osäker och inte vill sitta på helspänn

... A Nation And its Moral Progress Can Be Judged By The Way its Animals Are Treated.

Upp till toppen
Annons: