Bullhundar iFokus

Bullhundar

Etikett: allmänt
Läst 3634 ggr
Chilli10
0

Ditt senaste köp?

Till hunden var det dock två veckor sedan, men då köpte jag foder (Eukanuba) och laxolja så att tassarna inte ska bli så torra. Känns som det blivit lite bättre redan nu. :)

Till mig själv var det ett par Reebok Easytone, så nu har jag sköna promenadskor även till våren. :)

Zvintos
0

Senaste köpet till hundarna blev enkla svarta läderhalsband och ett koppel, för att ha på utställning. Plus en ny leksak såklart.

Senaste till mig själv var faktiskt det jag köpte idag - hudsalva! Asbra salva med aloe vera, så jag slipper vara sådan torrboll när vi är ut. Innan dess köptes ett par vita vinterskor, men som egentligen inte behövts såsom vintern sett ut. Nyligen använda på bilden dock, numera rena. Flört

Chilli10
0

#1 Fint :) Köpte du det på mydog?

Hehe, köpte också värsta vinterkängorna i början av december kanske. Har inte haft jättestor nytta av dem kan jag säga :P

Btw, hur lägger du in flera bilder? Kopiera o klistra in?

Zvintos
0

#2: Japp, köpte halsbanden, kopplet och leksaken på MyDog. Billigt och bra. ^^

Hur man lägger in flera bilder beror lite på vilken webbläsare man använder. Jag är tvungen att kopiera länkadressen, högerklicka och så kommer en särskild ruta upp som det står "Infoga/redigera bild" där man klistra in adressen och sen väljer "Infoga". Glad

Chilli10
0

#3 Kul! Köpte lite kul när jag var på hundmässan i stockholm. Mkt billigt ^^

Hm okej, får testa :)

pippa__
0

Köpte senast idag 2 overaller till brudarna. En hurtta fleece och en annan skum på tradera

Loveradio
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Till hunden var det ett tuggben.

Och till mig köpte jag Strandbodarnas handsprit som jag rekomenderar starkt! Glad Den har jag med på promenaderna och brukar rengöra händerna med efter jag plockat upp bajs. Så känner man sig lite mer hygienisk. Det är en liten smidig flaska så den får enkelt plats i jackfickan. Och den är också återfuktande så det torkar inte ut händerna. Och så doftar den citron.

Tycker alla hundägare borde införskaffa en sån. Bra att ha då man håller på med hundar och inte har tillgång till tvål och vatten på t.ex promenader :)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

LillyB
0

Åh, va fint NinniH! :D

Senaste till hunden är godis som grisöron och sånt som jag köper flera gånger i veckan. Men jag ska precis nu sätta mig och beställa fodrade Muttluks! Alltså skor för draghundar som ska sitta extra bra och tåla lite slitage! :) 
http://www.drsfostersmith.com/images/Categoryimages/normal/p-22085-49751-dog.jpg

Senaste till mig var apelsiner! ;) Haha! Har försökt spara varje krona jag fått över på senaste tiden (till hund nr 2) så jag har nog inte köpt något speciellt till mig själv på länge! Har inte haft något större behov av någon pryl. :)

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

Chilli10
0

#6 Smart spray och gott med citrondoft :D

#7 Nice shoes! Glad

Loveradio
0

#8 Ja den är verkligen smidig Glad och lukar gott

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

LillyB
0

#8: Mja.. Hade hellre velat ha svarta men nu finns de bara i rött ;/ Men de ska tydligen vara bra och det är ju det som betyder mest :)

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

Maliiin
0

Det senaste vi köpte till dogsen var 50 kg oxkött Flört

Chilli10
0

#10 Aa okej, men färgen ju inte är det viktigaste :)

#11 Låter smaskigt ;)

Maliiin
0

#12 Haha ja det tycker dom verkligen är smaskens Flört

Chilli10
0

#12 Hur mkt kostar det och hur länge räcker det till dina hundar? Ger du bara det eller som extragrej? :)

Maliiin
0

Vi ger 50% oxkött och 50% torrfoder. Tror vi ger ca 950 kr för köttet och till vår jämthund och boerboel räcker det ganska exakt 80 dagar.

Hundarna älskar det och min boerboel som var väldigt upp å ner i magen och inte höll vikten innan vi började med det är toppen i hull och mage nu.

pippa__
0

#15 Var får du så mycket kött i från? :O

Chilli10
0

#15 oj 80 dagar, det var länge. Förstår att de tycker det är smaskigt. :)

Maliiin
0

#16 Bravo :)

#17 Ja så det är inte så dyrt tycker inte jag. Å absolut inte när det fungerar så bra! :)