Bullhundar iFokus

Bullhundar

Etikett: träning-och-inlärning
Läst 2627 ggr
Zvintos
0

Favoritleksak?

Som rubriken lyder, har eran hund någon favoritleksak?

Grims favorit är denna gummigrej som han gärna har dragkamp med. På bilden poserar visserligen Evi med den.

Zvintos
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Och här är Evis absoluta favoritleksak. Hon skulle hålla på med den i timtal om hon bara fick. Tungan ute

[Howard]
0

Boomerball, springpole och för tiken så är millen en högt älskad sak.

LillyB
0

Hahah va gulligt!! :D Vart köper man leksaken som Evi har? Grims favorit har Liston också, mycket omtyckt! :)

Jag kan säga att Liston älskar allt! Så fort han får något i munnen så blir han jätteglad och ska visa upp det och leka med det, spelar ingen roll om det är en strumpa, en äggförpackning eller en riktig leksak. Gosedjur kan han dundra med fram och tillbaka och kasta iväg själv för att springa efter och fånga. Lite som en katt som leker med en mus om ni någonsin sett det. :P Och tennisbollar är mycket populärt!
Förutom det så har han en sånhär fast röd som han älskar! Den ska pipa dovt men det slutade den göra för länge sedan! Men han älskar att tugga på den så det pyser luft och se åt vilket håll den studsar om han kastar iväg den, hehe! :D

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

Zvintos
0

#3: Den Evi har är en vanlig plastpyramid som man stoppar i godis i. Köpte den hos Foderbilen när jag vann presentkort där. Glad

LillyB
0

#4: Okej! :D

\\\\\\\\\\\\\\\\_

Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

[Empisen]
0

Silas favorit leksak är en petflaska från lidl Skrattande
Bortser man från den så slänger han gärna omkring märgbenen på parkettgolvet, låter säkert fint hos grannarna under. 
Haha, nej men det är hans favoriter iaf, fast han uppskattar dom flesta leksakerna.. Glad

Chilli10
0

Chilli älskar att jaga frisbe :D
Annars gillar hon det mesta, tennisbollar, pipleksaker osv. Men frisbe är nog favoriten.

Royalz
0

Dixon favorit leksak är ett longerspö med en trasa längst ut som han brukar jaga :)

Loveradio
0

Valles favorit är nog den här. Han gillar att springa runt med den i munnen. Och det fanns en grej i den som pep men den bet han sönder.

Sen gillar han sin Kong leksak som jag brukar gömma lite godsaker i. Och sen har han en gummiboll med en bjällra i som han brukar spela fotboll med. Han har ganska många favoriter.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Zvintos
0

#9: Måste vara något med boxrar och den leksaken, för mina vovvars boxerkompis har en sådan i sin leksakskorg och den är en av hans favoriter. Tungan ute

Loveradio
0

#10 Haha vad roligt Skrattande

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

mejamylove
0

Mejas favorit leksak är en 10 cm lång amerikansk fotbolls-pip, puhh! de var långt o säga :P

Mischa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp, "grodan"

Sen gillar vi bollar i alla färger och former, bäst är nog den stora  "grisbollen" men där tenderar hon att bli manisk så det blir inte ofta.

≧◔◡◔≦

Chilli10
0

#13 Gillar blicken Glad

[Mindless]
0

Jag har en boxer/amstaff vars favorit är och förblir helt vanliga stenar. Trots ihärdiga försök går det verkligen inte att få honom att sluta bära den. Som tur är sitter tänderna där dom ska och har inte blivit nedslitna.

Min Chinese Crested har en skunk utan fyllning som han älskar. Skakar den tills man tror att huvudet ska flyga av på honom Skrattande