Enkät för oss med Boxer
På Boxerklubben har dom lagt ut en hälso-enkät. Tar bara 5 minuter att svara på. Så har ni inte redan gjort det så tycker jag ni ska gå in där och fylla i en sån.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Sitter och fyller i den nu. Var länge sedan vår boxer levnde iof.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#1 Har du haft Boxer? :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Uppväxt med en. Han föddes någon månad innan mig. Köpt av en speciell släkting som tyvärr fick diagnosen canser. Lämnades ensam i huset med grannen som rastade ibland. En annan släkting skulle åka och hämta honom. Men pappa lyckades höra deras samtal. De tänkte avliva hunden så fort ägaren avled.
Pappa och mamma hög gravid med mig. Kastade sig på bilen dit. Hämtade Emil. Han låg på mammas mage hela vägen hem och vakade över mig större delen som liten.
Fått berättat att mina äldre systrar var barnvakt men Emil tyckte inte de passade. Så han hade dragit mig till sin hundkorg och vaktade mig tills mamma kom hem. Bättre storebror kan man inte ha :-).
Guda snäll hund som tålde lite för mycket.
Frisk och pigg hela livet i stortsett. Men åkte på en tumör runt 9 års ålder. Opererade bort öron spettsen där den satt. Men återkom på resten av örat och det opererades bort också. Men hade hunnit sprida sig till halsen/bogen. Växte fort :-/
Mamma tog det iskalla beslutet att avliva honom innan han började få problem och ont. Blev 11år.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
redan fixat :P
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Ska fylla i när vi ev fått diagnos från hans konstiga sjukdom här i veckan. Känns inte ärligt att fylla i om det är nåt som han får en diagnos för om en vecka…
tack för tipset!
- Tillräckligt bra är perfekt! -