Mindre genomtänkt beslut
Evi gjorde slag i ett mindre genomtänkt beslut idag. Både hon och Grim brukar alltid ligga nedanför badkaret, på badrumsmattan, när jag badar. De är gärna där och smakar lite skum och gör mig sällskap. Vatten är dock bland det jävligaste Evi vet. Idag när jag badade fick jag sällskap.. Helt plötsligt häver sig Evi över kanten (hon kom precis över med bogen och gled sen ner) och så fort hon nuddade vattnet omvärderade hon sitt beslut. Hon sprattlade som en tok, vatten skvätte överallt och schampoflaskor flög.. Det såg nästan ut som om hon glömde att det var vatten under allt skum.
Sambon fick hjälpa till att torka henne och så fort hon var torkad, var hon fram till kanten igen och skulle pussa på mig. Tokfia!
Har era hundar tagit några mindre genomtänkta beslut?
Nej då det har han inte. Det mesta han är väl genomtänkt skulle jag tro. Han är duktig på att smyga och minsann funkar det ofta med dessutom.
Men vi har haft en kattunge som hoppat i poolen när min lillebror lekte där. Som tur var så såg min lillebror henne och lyfta upp henne. Första och enda gången hon gjorde det.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
hahaha!!
hmm akillez jagade en katt i stallet, och när den smet igenom kattluckan så försökte akillez med att ta sig igenom, men det gick ju inte så bra att få en 40kgs hund igenom sån liten lucka :P så han fick ha luckan som halsband ett tag tills stallägaren kom hem 
Haha ser det framför mig 
Valle skulle hämta en pinne som jag kastade och djupdök ner i snön. Han fattade inte att det var djupsnö.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Just ja, Grim tog ett mindre genomtänkt beslut i somras, som vi fick på video. Efter det gick han inte längre ut än att det nådde honom upp till magen.