Vara på möbler?
Får era hundar vara på möblerna? Här får våra hundar bara vara i min och/eller syrrans säng. Men inte i soffan som vi har nu pga. att det blir så hårigt o grejer :P
Jajamen! Här är hundarna överallt och ingenstans. Har blivit så van att alltid sova med minst en hund eller katt, så de får jättegärna sova i sängen eller ligga i soffan och mysa med mig :)
#1 önskar de vore så här hemme oxå :3 älskar o mysa med dom :P
#2 Haha, ja det finns ju såklart nackdelar med att låta dem vara överallt… Men det är det värt! Är ändå van att behöva dammsuga varenda dag ;)
#3 ohh!, varenda dag!!? Ojoj det skulle jag nog inte klara ;P
#4 Ja, det behövs när man har 3 hundar, varav två är långhåriga, och en katt, samt 8 råttor ;) Men ibland blir det varannan dag och ibland kanske till och med bara 2-3 ggr i veckan om jag är lat. Men nu på våren är det verkligen varje dag eftersom pälsfällning pågår och all sand, lera och smuts kommer in. 
Här får hundarna vara överallt, utom på bord o köksbänkar.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Här får våra vara överallt, utom på borden såklart.
vi har en soffa som han får va i och en som han inte får va i. annars är bord, våra sängar (utom dotterns) och arbetsbänkar i köket tabu.
he he, pratade med några äldre herrar på jobbet och berättade att i vintras när hunden var ute och sprang i snön sex timmar om dan så "rullade han bara ihop sig i soffan och sov resten av dygnet". Deras miner… oj oj oj, "I SOFFAN??? och ni andra fick sitta på golvet förstår jag" fnys, fnys…
NÄE det är en stor soffa, alla som ville fick plats! (de skulle se när han sitter med på en stol brevid köksbordet när vi fikar, ha ha ha.) 
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Japp han får vara på soffan och sängen :) men han ska respektera om jag ber honom att gå ner.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Dom får vara överallt men inte i sängen :)
Prins får vara där han vill men ska gå ner om jag säger till och då ska han även hålla sig nere tills jag bjudit upp honom igen. Och efter mkt träning så har det äntligen gått in i lilla huvudet ;)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Akillez får vara i soffan. Dock helst inte i sängen pga vi är egentligen allergiska :P
Keso får vara i sofforna men inte i sängen längre pga av att han har kvalsterallergi och sängen är ju där kvalstrerna trivs bäst. Tror det är jag som lider mest av att han inte får vara i sängen längre :P
_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_
Jag har inte så många möbler - en soffa och en fåtölj, den senare är Wikus egna säng, och den första är helt neräcklad av hundhår (en meningslös kamp att tvätta den, jag ska aldrig mer ha tygsoffa), så jag sitter inte gärna där. Säng har jag inte, jag sover i en hängmatta, men när jag hade säng fick Wikus inte vara där, mest pga. allt hårande.
Här får hundarna vara i soffan och sängen, trångt men mysigt :)