Bullhundar iFokus

Bullhundar

Etikett: bilder-och-filmer
Läst 1785 ggr
Ixectrona
0

Ny kamera

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick till slut för mig att köpa en ny kamera, och fick hem en idag (den var slut när jag var och kollade förra veckan).

Så då var jag ju tvungen att ge mig ut i sommarvärmen med Wikus och leka med den. Tungan ute

Nu får ni också se Wikus nya, fina halsband (695 spänn!) som han fick när han fyllde år. Kopplet är Mollys gamla, hon avlivades för sex år sedan och det har inte använts sedan dess. Jag ska försöka få tag på något snyggare…
Oskyldig

Ixectrona
0

Dumstrut.

Ixectrona
0

Han ville inte riktigt titta åt mitt håll, och "Wikus" brydde han sig inte om, så jag frågade om han ville ha mat.

Ixectrona
0

Snygging. Glad

Ixectrona
2

Och här frågade jag om han ville ha godis. XD

Ixectrona
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det blev två filmer också, här ihopklippta. (Första gången jag har en kamera som filmar med ljud.)

Som de flesta andra (antar jag) blir jag förfärad av att höra min egen röst. Tungan ute
I mina egna öron så låter jag INTE så tjejigt.

Han brukar förresten vara mycket bättre på att lyssna än sådär, men nu skyller jag på att jag höll i kameran och fokuserade på annat så han inte tyckte att jag var värd att lyssna på.

Zvintos
0

Snygg min i #4. Tungan ute Så ser Grim ut när jag frågar om han är hungrig.

[Empisen]
0

Snygging! Och WOW vilket halsband! Hur brett är det?

Ixectrona
0

6 cm. Flört

Loveradio
0

#5 Haha busig han är :)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Jenna_Nord
0

#5 Haha sötnos! :)
Så är det med mina hundar också.. Så fort jag tar fram kameran så kan dom inte längre några trix eller kommandon.. Min dröm att filma allt dom kan kommer aldrig gå i uppfyllelse xD

Mvh Jenna

thilda-
0

hahahaha så där gör akillez med (#4 och #2)

Ixectrona
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Och världens töntigaste film som jag nu knåpat ihop. Glad

Note: Not all of this horrible act of animal cruelty was committed in one day, it's compiled of clips filmed during three different days.
It features Wikus, a two year old Ca de Bou (Canis lupus familiaris), and moi, a 21 year old swedish Homo sapiens ridiculus.
:)

[Madlene]
1

Är det taskigt att säga att han ser väldigt dum söt ut Skäms