Röntgen
Har beslutsångest! Vilket inte är särskilt ovanligt 
Som jag skrivit i en annan tråd så börjar det bli dags att boka röntgen för Valle (höfter, armbågar och knän). Och jag kan verkligen inte bestämma mig för vilken veterinär jag vill röntga honom hos. Det står mellan 3 veterinärer. Prismässigt så skiljer dom sig knappt, iallafall två av dom, den tredje ("min" veterinär som jag brukar gå till) har jag inte kontaktat och frågat än, men skulle tro att priset är ungefär samma. Alla tre veterinärer verkar också lika bra. Och alla tre ska ha modern röntgenutrustning. Men en av klinikerna ska tydligen ha erfarenhet av Boxer.
Undrar lite hur svårt det egentligen kan vara att lägga hunden rätt? Så att man inte får fel röntgenresultat. Vet att vissa privatpersoner och kennlar åker flera mil för att röntga sina hundar, men spelar det verkligen någon roll hos vem man röntgar? Så stor skillnad kan det väl inte vara?
Kanske lika bra att välja att göra det hos "min" veterinär som jag brukar gå till, då min hund är inskriven där redan? Eller borde jag absolut göra det hos den veterinären med boxererfarenhet?
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
hade det varit jag så hade jag gått till den som man vanligt vis går till :) dom känner ju hunden redan och det blir mindre stressigt för byrackarn
#1 Hmm jo det kanske är lika bra ändå. Om nu inte priset skiljer sig jättemycket, men det tror jag inte.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com