Mitt första hundläger!
Nu har jag och akillez varit på vårt första hundläger tillsammans med akillez Kullsyster Safira m. Ägaren Anna..
Länkar vidare till hennes blogg så kan ni få läsa " berättelsen där"..
http://livetmedcadebou.blogg.se/2012/july/tingstadens-gard-en-upplevelse.html#comment
Oj, det verkade ju inte så himla bra.. :S
Vad tyckte du om lägret?
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
Otroligt tråkigt att ni inte fick ut mer av lägret, personligen hade jag blivit mycket besviken och väntat mig mer av en person som påstås vara så kompetent.
Men erfarenhet är inte samma som kunskap.
≧◔◡◔≦
#1 helt ärligt så var lägret skit…
Jag som tyckte att jag är hård i min " uppfostran " mot akillez.. men detta var ju rena " misshandeln" i mot djur!
Det var min hund och hunden på bilden i bloggen som gjorde utfall ( det står skälla i bloggen) och då fick jag tipset av instruktören att jag skulle slå min hund i huvudet med en PET flaska med lite grus i ( Den syns även på bilden på bloggen) så han skulle lägga av..
Och jag kan säga att jag lärde mig inte ett skit av det där lägret, hade lika gärna kunna ta ut 3.700kr och spola ner det i toan här hemma =/
#3 Nej, det var ju inte något vidare tips.. Kan verkligen vara skillnad på att vara hård och hård…
Så tråkigt när man förväntat sig så mkt av någonting och verkligen inte får ut någonting. 
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
Vilket fruktansvärt läger! Du har inte lust att säga namnet på instruktören så man slipper råka ut för människan själv? 
Jag kan skicka ett PM