Stulna staffevalpar i GBG
Sex hundvalpar stulna vid inbrott
Mitt på dagen stals sex hundvalpar vid ett inbrott i en villa i Olofstorp. Nu vädjar ägaren till tjuven.
Alexander Fingal hade bara varit borta från sin villa i Olofstorp i några timmar. Men när han kom tillbaka i går eftermiddags märkte han att något var fel. Någon eller några hade varit inne i huset. Telefonen och datorn var borta, men det betydde inget när han insåg vad tjuvarna också hade stulit - hans sex hundvalpar.
Oavsett vad man kanske tycker om "uppfödaren" så är det bra att hålla ögon och öron öppna efter oreggade staffevalpar.
≧◔◡◔≦
Håller med, De ska tillbaka hem!
Hur vet du att dom är oreggade?
_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_
#2 De som stulit dom kan knappast sälja dem som reggade oavsett 
Klart valparna måste hittas!
(Även om man inte kan låta bli att undra varför han lämnar tik och valpar själva i timtal. Man kan ju också undra om han är skyldig någon pengar…)
Jaja, tänkte mer om hon menade ägarna… Jag tänkte ju inte sååå långt.. Skyller på att hjärnverksamhetem blir lite seg när man stiger upp tidigt :P
_
#4 De är renrasiga, finns ute på blocket med. Säljs med stamtavla osv. Men tjuvarna kan ju inte sälja de med stamtavla.. :D
#2 som sagt så är det renrasiga men tror knappast att tjuvarna har papper på dom, vilket gör det lättare att sålla ut ev. misstänkta valpar som säljs eller i värsta fall dumpas…
≧◔◡◔≦
Som jag skrev så tänkte jag inte så långt just då :P
_
# 7 Och just därför skall du nu doppas i tjära, rullas i fjädrar och förvisas ut ur staden ridandes på en åsna!! 

Hahah ja varför inte… Man måste ju göra nåt oväntat här i livet :)
_
Gi in på min profil
För att se mina kullar.
oj hur vet du det?
≧◔◡◔≦
Gi in på min profil
För att se mina kullar.
Ok så då verkar dom krängt valparna vidare…?
≧◔◡◔≦
#13 vad visste #10?
Gi in på min profil
För att se mina kullar.
#15 Men då har du redan skrivit så folk har sätt. Har de hittat valparna eller vadå? Mischa kan ju berätta ifall hon vill säga vad du skrev. Du skulle Tänkt på de innan du yttrat dig.
Vänligen skriv ingenting om du inte låter det stå kvar HonHonDenDära.
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
#17 håller med.
Nej, men de va bara under den dagen.
nu är ändå 3 valpar hemma.
Och de finns inga fler valpar kvar i just detta område.
Gi in på min profil
För att se mina kullar.
#19 Ärligt? Hur fick de tillbaka de? Och hur vet du att det inte finns några valpar kvar i området?
20 står på fb att dem har hemma 3 st, 1 kan jag garantera är hemma i allfall..
För att polisen har vart här och hos dem misstänkta, och dem är förmodligen flyttade upp till ett annat ställe då dem inte finns kvar hos någon som dem har plockat in, å de va ganska många.
Gi in på min profil
För att se mina kullar.
NU är det bara två kvar som ska hem!!
Enligt rykten så säger polisen att en tråd är att de ska finnas runt trollhättan…
Nu är alla valpar hemma igen!!!!!!!
En riktig solskenshistoria!!!
Underbart, och hoppas dem får stanna några veckor innan dem flyttar till sina riktiga hem!!
Gi in på min profil
För att se mina kullar.
#25 Var hittades de två sista?
26 dem lämnades in anonymt, så antar att de va till polisen, eller till någon kontakt person/uppfödaren eller liknande.
Gi in på min profil
För att se mina kullar.
#27 när skulle detta hänt? :D Har inte hört nåt om det ännu, men jag HOPPAS det är sant! 
28 Det stämmer! Ägaren och hon B**** (kontakt person som har hjälpt uppföadren med tips m.m) har gått ut med detta på fb för 30 min sen, och står i den slutna grubben på facebook också.
Dem tackar för all hjälp och så.
Gi in på min profil
För att se mina kullar.
Jo, valparna är lämnade, står på facebook.
Sa ju det :)
Gi in på min profil
För att se mina kullar.