Usch :(
Jaa, usch var ordet :( Våran äldsta hund Isa, har haft 3 epileptiska anfall på ett dygn, hon har haft 3 förut men det var typ ett per år och eftersom det är ett vanligt problem hos boxrar så tänkte väl mina päron inte på det. Hon har varit med oss sen jag var 3 år, jag är fjorton nu och hon är tolv. Innan sommaren började sa mina föräldrar att det skulle vara hennes sista sommar, nu är sommaren slut.
Mina föräldrar kom hem nyss och sa att de skulle ringa vet. imorn. Det är jätteledsamt men jag är glad att det händer nu innan det går för långt, hon har oxå problem med höfterna och får smärtstillande varje dag för att hon inte ska vara så stel.
Min älskade underbara boxertik, hon ska behandlas som en prinsessa de sista dagarna <3
Tråkigt… …men samtidigt kanske skönt för henne att få sluta?
Men det gör ont i hjärtat, jag vet… 

Fy vad tråkigt och speciellt för dig som vuxit upp med henne hos dig. Men det är nog det mest humana att låta henne somna in… Skickar en styrkekram!
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#1 jaa, det är verkligen inte kul, men som jag skrev så är jag glad att hon får somna in nu innan det går för långt :( #2 tack så mkt, man får ju inte vara självisk när man har djur :( Kan oxå meddela att hon fått ännu ett anfall :( pappa ska ringa vet så fort som möjligt imorgon bitti :(
Isa är nu borta :( Hon hade 8 anfall i natt så kl 4 i morse så åkte vi in till uppsala ist för vår vanliga vet och lät henne somna in <3 Hon fick 2 sprutor med lugnande innan själva "sömnsprutan" som veten kallade det. Vi tror att hon somnade in redan vid första lugnande för att hon var helt slut i kroppen efter alla anfall :(
Jag trodde vi skulle ha mer tid med varandra för att det var tänkt att hon skulle somna in på fredag elr torsdag men efter allt som hände inatt så bestämde vi oss för att inte vara själviska :(
Jag kmr aldrig glömma henne, hon var nog den bästa hunden man kunde ha och jag är glad att hon fick somna in i mammas famn <3
#6 Men så tråkigt :( det var nog helt rätt beslut, nu slipper hon ju lida mer. Vila i frid Isa
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#6 Jaa, hon led stackarn. Men vi kunde inte dra ut på det längre :(
Åh :( Vila i frid!
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.