Annons:
Etikettfoder-och-skötsel
Läst 2528 ggr
Original_Bulldog
8/24/12, 10:16 PM

Priima Färskfoder.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Rekommenderar Priima Färskfoder.

  • - Extremt minskad fällning
  • - Spegelblank päls
  • - Tassar & nos hålls i bra fuktighet.
  • - Bättre andedräkt
  • - Bajsar avföring, inte halvuppätna kulor
  • - Inga fisar
  • - Bättrad och synligare muskelutveckling

Ger "Priima Standard" till mina två och muskelutvecklingen är synbar efter enbart 2 veckor användning.

Min vita tik fällde mer än normalt, nu kan jag klappa, ha henne i knät och leka med henne.. Utan att behöva dammsuga efteråt.

Min svarta hane har gått från att vara "tanig" till en muskelknutte.Energinivån är verkligen jättebra, långvarig och balanserad.

Aptiten är enorm, bara dom märker att jag är och pillar med maten börjar det "yla" i hela hemmet, med dregglet forsande ur deras stora mungipor så serveras maten och är borta efter 10 sek OCH det bästa är att näringen tas upp så mycket bättre pga att maten är obehandlad och naturliga råvaror.

Många undrar varför färsk fodret är så bra, jag brukar bara säga att det är som att jämföra en "friterad färskpotatis och kokt färskpotatis"

Tidigare gick mina hundar på "James Wellbeloved - Anka" bara för att det ska vara en utav det renaste fodret av torrfodrets utbud enligt flera VET.Trotts detta svindyra foder hade min tik ändå röda utslag lite här och där, såg ut som att hon bränt sig på brännässlor och en hög fällning.

Med 1 vecka användning av Priima såg jag att hon kliade sig mindre, mjällade mindre, fällde mindre och absolut inga utslag.

VETen sa även att hon är allergisk mot kycklingproteinet, nu får hon viss del % kyckling fast färsk och inga symptomer på hårsäckinflammation eller annat.

Nu tror jag att jag har fått med allt det positiva.

Negativa: Att inte "korven" tinas upp på ca 1 minut, utan att det ska ta HELA 5 minuter att ta upp "korven" kvällen innan, dela den i portioner och servera dagen efter.

Fotot är NU vs DÅ

Tack :) / Original Bulldog

Engelsk bulldog ägare som älskar att aktivera och se dem glada och friska ut :)

Kolla in min facebook sida:
http://www.facebook.com/pages/Hundrastarn-i-Bor%C3%A5s/455815671118205

Annons:
[Howard]
8/25/12, 1:28 AM
#1

Bara en undran, är det mening att man ska se skillnad på före/efter bilden ?

Lilllens
8/25/12, 2:18 AM
#2

Du borde ta bättre bilder, väldigt svårt att se skillnad när bilderna är så olika, plus att all redigering gör det ännu svårare.

Och kanske fota från olika vinkar så att man kan se alla muskler.

Upp till toppen
Annons: