Annons:
Etikettsajten-och-ifokus
Läst 1283 ggr
Emelie
11/8/13, 11:59 AM

Jag är den nya sajtvärden!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan alla söta medlemmar, Emelie här!

Jag har tagit över denna sajt efter LillyB, och skall nu försöka göra mitt bästa för att fortsätta kämpa för att detta ska vara en bra sajt. Nu har den ju varit lite oaktiv på sista tiden vad jag förstått, så första målet nu är att få upp aktiviteten på sajten!

Om jag ska berätta lite om mig själv då så heter jag Emelie, är 22 år och bor i en av Stockholms förorter i en liten lägenhet. Jag är hundmänniska ut i fingerspetsarna men pga trista omständigheter har jag fått göra av med hundar jag haft i två omgångar. Min första hund var en Staffordshire Bullterrier vid namn Elite Staff Lovely Luxury, och honom saknar jag så att jag spricker. Staff är verkligen min hundras, och i framtiden satsar jag på att skaffa en ny liten pajas. Jag har även haft två gatuhundar från Ungern som har placerats ut i trygga fina hem. 

För övrigt älskar jag alla sorters djur och hjälper för närvarande till 5 med islandshästar ute på Ekerö i Stockholm. Jag har tidigare födit upp kaniner, och jag förbereder just nu för att starta musuppfödning. Jag är även väldigt intresserad av akvaristik och har ett nystartat akvarium hemma som jag ska ha snäckor och räkor i. 

Japp, det var lite om mig det. Det ska bli jättekul att få ta del av denna sajt, och är det något så tveka inte på att höra av er till mig! Glad

PS. Om det dyker upp lite småändringar på sajten, t.ex. i menyer och liknande så är det jag som mixtrar. Blir något helt knasigt eller något ni inte tycker om så hojta!

På bild har vi mig för ca ett år sedan

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
[erikam]
11/8/13, 12:02 PM
#1

Vad trevligt med en så lång presentation och foto. Lycka till som ny Sajtvärd, det kommer gå kanon tror jag! :)

Emelie
11/8/13, 12:09 PM
#2

Tack så jättemycket! 🙂

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

NinniH
11/8/13, 3:20 PM
#3

Vet att du kommer göra ett kanonjobb som Sajtvärd! 🙂


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

Emelie
11/9/13, 12:35 PM
#4

Tack Ninni, jag hoppas det! 🙂

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Upp till toppen
Annons: