Hälsa och Sjukdomar

Min värld rasar! :(

2014-03-11 22:57 #0 av: myra82

Min älskade hund fått cancer! En elakartad och ovanlig typ av cancer så dom kan inte säga så mycket om den eller hur utgången kommer att sluta, förutom att den är mycket aggressiv.

Nästa vecka ska hon in på operation igen, dels för att ta mer där dom tog bort den första knölen då dom inte fick med allt och sen för att ta bort 4 knölar till. 2 små knölar/förändringar har tillkommit på bara ett par veckor så utgången ser inget vidare ut. Om veterinären tror att dessa också är cancer så har den spridit sig otroligt fort och då kommer det troligtvis inte bli någon operation utan hon får somna in i stället...

Min fina fina trogna bästa vän!

Anmäl
2014-03-11 23:03 #1 av: Heå

Hoppas det blir bättre Hjärta

Mvh Hanna.                                                                                                          

Anmäl
2014-03-12 14:04 #2 av: Nikkis

Jag beklagar verkligen, att ens bästa vän blir sjuk är aldrig, aldrig roligt.
Har själv förlorat min högt älskade hund i kronisk sjukdom, absolut det värsta jag hittills har genomgått i mitt liv.

Jag hoppas att det inte kommer sluta så för dig och din vän, du får uppdatera efter hennes operation nästa vecka!

Anmäl
2014-03-13 19:04 #3 av: Bullemor

Usch så tråkigt att höra.

förstår att du är ledsen och orolig.

Håller tummarna för att det ordnar sig til det bästa

Anmäl
2014-03-14 10:47 #4 av: NinniH

Men usch. Ledsen Håller tummarna jag med att det ordnar sig till det bästa.

Kram Ninni, medarbetare på Bullhundar.ifokus
♥•*¨*•.¸¸♥ Chanipet Design & Foto ♥ ¸¸.•*¨*•♥

Anmäl
2014-03-17 23:30 #5 av: Emelie

Nej usch vad tråkigt att höra! Jag hoppas verkligen att det löser sig Hjärta

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.