Annons:
Etikettfoder-och-skötsel
Läst 1328 ggr
idaaruu
4/8/18, 5:46 PM

Foder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad ger ni till era engstaffs? Dela gärna med er Torrfoder/färskfoder/kosttillskott/vitaminer etc

Annons:
vallhund
4/8/18, 6:01 PM
#1

Du menar Staffordshire bullterrier förstår jag? Förkortas staffe.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

idaaruu
4/8/18, 7:52 PM
#2

Frågade vad ni ger för foder inte hur DU väljer att kalla dom, staffordshirebullterrier/engstaff samma sak.

vallhund
4/8/18, 8:24 PM
#3

engstaff är ett hittepånamn. F.ö. är det en hund o bör således äta hundmat, antingen kombinerar du själv s.k. BARF, eller så ger du färskfoder. Du kan även om du vill ge både färsk o torrfoder.

Vad gäller torrfoder så bör du välja ett med så hög kötthalt som möjligt o helst fritt från diverse sädesslag. Till säd hör vete, havre, råg, korn, ris o majs, dessa behöver hundar ö.h.t. inte. Magnusson Grain free är svenskt o innehåller inte säd, andra torrfoder av bra kvalitet är Ziwi Peak, Taste of the Wild, Acana, Orijen, ev kan det finnas något till som jag inte kommer på just nu.

Länken till BARF iFokus hittar du i min signatur.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Maja2
4/27/18, 2:10 PM
#4

Jag ger Pondus 3xp till min staffe, och mina 3 övriga hundar.  Måste hålla med Vallhund här bara … det heter Staffordshire bullterrier och inget annat.

idaaruu
4/30/18, 10:42 AM
#5

Jo men ni kanske förstår vad jag menar. Har full koll på vilken ras jag äger. Tack för tipsen.❤️

Upp till toppen
Annons: